Saturday, March 6, 2010

迟来的生日晚餐 和 D..

Just came back from a seafood dinner at Pork Village (港村) Seafood Port Klang. It was satisfied with the fresh big sweet sour crab, fish and a few more dishes. Don know why, it was so appertising even though just with D. We enjoyed the dinner very much. Thanks, D.

近几年来,他都会在我生日的时候,带我去我想去的地方吃我要吃的东西。虽然都不在正日带我去,却一定会做到。从来没失言过。不知怎么,让我有那种安慰的感觉。今天这餐吃了RM126.00. 不算贵,最重要得是,我很享受这顿晚餐。谢谢你,dear..