Monday, March 15, 2010

他终于在今天MSN我了..嘿嘿.. 原来他之前有offline MSN我, 说些很负气的话。我没收到。也好采我没收到,要不,如果在当时,我的情绪那么差,可能所给的反应就该也会很情绪化,分分钟我们就这样结束了。还好,现在一切说清楚了。很高兴。我们又再次通电话了。感觉很好。最近真的蛮想念他的。想念他的kisses..

看到他在MSN里一直type Sorry. 心里有点内疚。不知为甚么。

sorry for not being a good lover
sorry for not able to be a good lover
sorry for not able to handle the situation well enough!
and sorry for disappointing you on your b-day!

dearr.. your apologized accepted!